Världens finaste katt.



Skrivet av: Jenna

Haha jadu :P Hon skulle skriva ett sms till sin tjejkompis men skickade det till killen som hon gillar. Han har precis blivit tillsammans med sitt ex igen och Elin låtsades vara glad på hans skull men eftersom att hon gillar honom så blev hon ju ledsen,. Så hon skickade värsta smset om hur ledsen hon var och att hon verkligen gillade honom osv.. Och ja, det smset råkade hamna på hans telefon :P Awkward! haha

DATUM: 2012-04-09 TID: 19:00:21
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/


VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.

Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 450D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: